Sledujeme nejnovější trendy v marketingu a baví nás o tom psát

Kategorie: E-mail marketing

Responzivní šablony newsletterů E-mail marketing

Responzivní šablony newsletterů

E-maily čte již více než 50% lidí poprvé na svých mobilních zařízeních (mobily, tablety). Přizpůsobování se vzhledu newsletterů se tedy stává tématem dnešních dní. Responzivní newsletter je dobře uživatelsky použitelný. Z toho vyplývá také vyšší efektivita těchto zasílaných obchodních sdělení jako email marketingu. Najděte si šablonu a začněte rozesílat vaše maily responzivně!

16.6.2014 Karel Koupil 0
Metriky v emailingu E-mail marketing

Metriky, které by vás u mailingu měly zajímat

Nespornou výhodou online marketingových nástrojů je možnost měření a vyhodnocování prováděných kampaní. Reklamní systémy poskytují celou řadu poměrových i absolutních ukazatelů, na jejichž základě lze zefektivňovat komunikaci inzerenta a příjemce sdělení. Totéž platí i o emailingu.

13.3.2014 Karel Koupil 0
E-mail marketing

Respozivní design e-mailů

Dnes již více než 50% lidí poprvé otevírá e-maily na mobilních zařízeních. Na mobil se každý člověk podívá v průměru 150 krát denně. Až 80% lidí smaže e-mail, pokud není spokojen se vzhledem či přehledností. Má smysl tedy uvažovat o responzivním designu vašich newsletterů? Ano, určitě má! Podívejte se na přehlednou infografiku a zjistěte, co to obnáší.

12.2.2014 Karel Koupil 0
Fakta o e-mail marketingu (infografika) E-mail marketing

Fakta o e-mail marketingu (infografika)

E-mail marketing je jedna z forem direct marketingu. Jde o cílené rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv na přesně stanovený seznam e-mailových adres. Podívejte se na základní fakta.

9.12.2013 Karel Koupil 0
Budování a udržování seznamu příjemců newsletterů E-mail marketing

Budování a udržování seznamu příjemců newsletterů

E-mail marketing je i v dnešní době sociálních sítí stále významný způsob jak oslovovat a komunikovat se zákazníky. Bohužel je podle společnosti Symantec zhruba 70 % celosvětové pošty tvořeno nevyžádanými zprávami. Tento fakt nutí na jedné straně poskytovatele poštovních schránek vytvářet stále dokonalejší spamové filtry, na druhé straně klade stále náročnější požadavky na poctivé marketéry.

12.3.2013 Karel Koupil 0