E-maily čte již více než 50% lidí poprvé na svých mobilních zařízeních (mobily, tablety). Přizpůsobování se vzhledu newsletterů se tedy stává tématem dnešních dní. Responzivní newsletter je dobře uživatelsky použitelný. Z toho vyplývá také vyšší efektivita těchto zasílaných obchodních sdělení jako email marketingu. Najděte si šablonu a začněte rozesílat vaše maily responzivně!
Nespornou výhodou online marketingových nástrojů je možnost měření a vyhodnocování prováděných kampaní. Reklamní systémy poskytují celou řadu poměrových i absolutních ukazatelů, na jejichž základě lze zefektivňovat komunikaci inzerenta a příjemce sdělení. Totéž platí i o emailingu.
Dnes již více než 50% lidí poprvé otevírá e-maily na mobilních zařízeních. Na mobil se každý člověk podívá v průměru 150 krát denně. Až 80% lidí smaže e-mail, pokud není spokojen se vzhledem či přehledností. Má smysl tedy uvažovat o responzivním designu vašich newsletterů? Ano, určitě má! Podívejte se na přehlednou infografiku a zjistěte, co to obnáší.
E-mail marketing je jedna z forem direct marketingu. Jde o cílené rozesílání komerčních i nekomerčních
zpráv na přesně stanovený seznam e-mailových adres. Podívejte se na základní fakta.
E-mail marketing je i v dnešní době sociálních sítí stále významný způsob jak oslovovat a komunikovat se zákazníky. Bohužel je podle společnosti Symantec zhruba 70 % celosvětové pošty tvořeno nevyžádanými zprávami. Tento fakt nutí na jedné straně poskytovatele poštovních schránek vytvářet stále dokonalejší spamové filtry, na druhé straně klade stále náročnější požadavky na poctivé marketéry.