Sledujeme nejnovější trendy v marketingu a baví nás o tom psát

Kategorie: PPC

Interaktivní reklamy PPC

Interaktivní reklamy. Moderní a efektivní trend brandové inzerce

Analýza internetových trendů poslední doby jasně ukazuje, že videoobsah je na neustálém vzestupu. O co méně uživatelé čtou texty, o to více vyhledávají a vykazují zaujetí videoprezentacemi, tutoriály, spoty a jinými formami videomateriálů. Je proto logické, že pozornost online marketérů a inzerentů poutají čím dál více streamovací kanály v čele s Youtube. Co když ale chceme oslovit reklamním videem segment, který přece jen není příliš častým návštěvníkem Youtube? Řešením jsou interaktivní reklamy v Google AdWords.

26.6.2014 Petr Číčela 0
Jak inzerovat na Youtube? PPC

Jak inzerovat na Youtube? Průvodce video reklamou

Sledování streamovaného videa na internetu představuje službu, která v posledních letech vykazovala nejvýraznější růst. Největším skokanem se stal leader této služby – Youtube.com. Podle údajů z minulého roku stoupl počet uživatelů na více než 5 miliónů. Ti během jednoho měsíce shlédnou půl miliardy videí. Tyto data uvádí vlastník a provozovatel – společnost Google. Youtube tedy představuje plnohodnotného konkurenta klasickým televizním kanálům. Včetně reklamy a inzerce.

9.4.2014 Petr Číčela 0
Správa zbožových vyhledávačů PPC

6 základních kroků správy zbožových vyhledávačů

Interaktivní nákupní rádci Heureka.cz a Zbozi.cz jsou v České republice u spotřebitelů velmi oblíbenými službami. Často tvoří klíčový zdroj pro rozhodování o nákupu. Pokud je provozovatel e-shopu nevyužívá, výrazně snižuje jeho vyhledatelnost a tím i vlastní konkurenceschopnost. Celý proces zavedení internetového obchodu do těchto cenových porovnávačů lze shrnout do šesti kroků.

25.3.2014 Petr Číčela 0
Nekonference Reklama 2014 PPC

Nekonference Reklama 2014

14. února 2014 se v prostoru alternatívního hudebního klubu Leitnerka v Brně uskutečnilo čtvrté pokračování Nekonference s podtitulem Reklama 2014. Z názvu byla tentokrát vypuštěna zkratka PPC, jelikož program přesahoval rámec striktně vymezený Pay Per Click reklamními systémy. V neformálním prostředí pod psychedelickou kresbou nad dveřmi se tak mohli účastníci dozvědět mnohé aktuální novinky ze světa online reklamy.

18.2.2014 Petr Číčela 0
Praktické informace o Remarketingu PPC

Praktické informace o Remarketingu

Společnost Seznam.cz spustila v třetím lednovém týdnu v rámci Skliku dlouho očekávaný marketingový nástroj zvaný Retargeting. Následuje tak světového leadera Google, jehož PPC remarketing je již delší dobu pevnou součástí AdWords. Důvod je zřejmý. Remarketing patří k nejúspěšnějším marketingovým prostředkům posledních let.

27.1.2014 Petr Číčela 0
5 rad, jak zlepšit výkon PPC reklamy PPC

5 rad, jak zlepšit výkon PPC reklamy

Pokud provozujete e-shop či jinou komerční formu podnikání na internetu, určitě jste se již setkali s pojmem PPC. Jde o zkratku anglického výrazu Pay Per Click. Patří mezi etablované nástroje internetové reklamy. Nejznámější systém reprezentuje AdWords společnosti Google. V České republice je rovněž rozšířen Sklik od Seznamu. Článek nepopisuje základní funkce a možnosti PPC, ale předkládá několik tipů, jak efektivněji nakládat s reklamním rozpočtem.

10.12.2013 Petr Číčela 0
Jak vypnout vtíravé zobrazování určitých reklam Google? PPC

Jak vypnout vtíravé zobrazování určitých reklam Google?

Každý, kdo brouzdá po internetu, se dostává do situaci, kdy ho zahlcuje cíleně zaměřená reklama z obsahové sítě (tedy reklama vložená do různých webů mimo vyhledávače). To, že se člověk jednou za 5 let více porozhlédne na internetu po televizích, neznamená, že chce vidět nabídky televizorů všude a stále. Google ovšem má řešení, které umožní zbavit se těchto nechtěných \"billboardů\". Ukážeme vám jak na to.

4.10.2012 Ivo Kylián 0
PPC reklama na Facebooku PPC

Proč by Vás PPC reklama na Facebooku neměla nechat chladnými

Největší sociální síť Facebook v současnosti eviduje přes tři milióny českých uživatelů, což představuje obrovský reklamní potenciál a skvěle využitelný nástroj reklamy. Firmě se nabízí příležitost propagovat svou značku skrze unikátní platformu, která poskytuje podobné možnosti reklamy jaké je možné najít běžně na internetu, některé z nich však díky Facebooku zdokonalené. Jedna z nich, PPC (Pay Per Click) reklama, se podstatně liší od tvorby kampaní pro vyhledávače a kontextové sítě, umožňuje oslovit specifičtější cílovou skupinu a tím propagovat svou firmu relevantnější skupině uživatelů.

10.2.2012 Jakub Hemerka 0