Většina lidí si myslí, že Google Mapy jsou jen o hledání míst a nebo k přesunu z jednoho místa do druhého. Další uživatelé užívají satelitní snímky k mapování terénu nebo se zajímají o dopravní situaci. Existuje ovšem ale nepřeberné množství využití Google Maps. Mají skutečně co ukázat. Společnost Google nabízí nástroje ve spojitosti s Google Maps API, který při zajímavém nápadu umožňují realizovat nápadité projekty. Podívejte se na některé zajímavé.
Příprava před vlastním vývojem nového webu nesmí být podceněna. IT Logica se ve spolupráci s Krajskou hospodářskou komorou Brno spolupodílela na semináři s názvem \'Efektivní online prezentace a propagace firmy v zahraničí\'. Za IT Logica prezentoval SEO/SEM konzultant Mgr. Ivo Kylián.
Vybrané české internetové obchody byly podrobeny časopisem dTest zkoušce, ze kterého vyplývají nedostatky, kterých se dopouštějí prodejci při sepisování obchodních podmínek eshopů. Závěry testu jsou zajímavé nejen pro zákazníky, ale také podnětné pro provozovatele eshopů.
Každý online obchod chce zvyšovat celkové prodeje, příjmy a taktéž loajalitu zákazníků. Ve snaze dosáhnout těchto cílů firmy vytváří propagační akce, soutěže v sociálních médiích a všeobecně propagují značku pro zvyšování celkové návštěvnosti stránek. Všechny tyto kampaně jsou jistě dobré, ale je tu ještě jeden neméně důležitý vliv. Je jím budování důvěryhodnosti webové stránky.
Ve výsledcích vyhledávání Google se občas stane, že narazíte na některý z výsledků, který je ozdoben obrázkem, hvězdičkovým hodnocením, cenou a dalšími daty. Není to žádná placená PPC reklama. Jsou to microdata, která můžete mít ve výsledcích vyhledávání i u vaší stránky! A jelikož to není u nás ještě tak obvyklé, můžete mít náskok před konkurencí!
Mnoho majitelů webů má zažito, že pouze zvyšující se návštěvnost je to nejdůležitější, co pro svůj web a pro plnění svých obchodních či komunikačních cílů potřebují. Proto investují pravidelně peníze do marketingu a přivádí stále nové a nové návštěvníky. Ale co se podívat na to z jiné strany? Při stejné návštěvnosti získat více konverzí. Tedy zvýšit obrat, získat více odběratelů informací atd.