Sledujeme nejnovější trendy v marketingu a baví nás o tom psát

Kategorie: Content

Google Maps Content

5 vyjímečných aplikací založených na Google Maps

Většina lidí si myslí, že Google Mapy jsou jen o hledání míst a nebo k přesunu z jednoho místa do druhého. Další uživatelé užívají satelitní snímky k mapování terénu nebo se zajímají o dopravní situaci. Existuje ovšem ale nepřeberné množství využití Google Maps. Mají skutečně co ukázat. Společnost Google nabízí nástroje ve spojitosti s Google Maps API, který při zajímavém nápadu umožňují realizovat nápadité projekty. Podívejte se na některé zajímavé.

30.4.2014 Ivo Kylián 0
Efektivní vývoj webu - nezbytné kroky Content

Efektivní vývoj webu - nezbytné kroky

Příprava před vlastním vývojem nového webu nesmí být podceněna. IT Logica se ve spolupráci s Krajskou hospodářskou komorou Brno spolupodílela na semináři s názvem \'Efektivní online prezentace a propagace firmy v zahraničí\'. Za IT Logica prezentoval SEO/SEM konzultant Mgr. Ivo Kylián.

18.4.2013 Ivo Kylián 0
Nejčastější nezákonnosti u českých e-shopů Content

Nejčastější nezákonnosti u českých e-shopů

Vybrané české internetové obchody byly podrobeny časopisem dTest zkoušce, ze kterého vyplývají nedostatky, kterých se dopouštějí prodejci při sepisování obchodních podmínek eshopů. Závěry testu jsou zajímavé nejen pro zákazníky, ale také podnětné pro provozovatele eshopů.

29.10.2012 Ivo Kylián 0
Jak zvýšit důvěryhodnost internetových stránek? Content

Jak zvýšit důvěryhodnost internetových stránek?

Každý online obchod chce zvyšovat celkové prodeje, příjmy a taktéž loajalitu zákazníků. Ve snaze dosáhnout těchto cílů firmy vytváří propagační akce, soutěže v sociálních médiích a všeobecně propagují značku pro zvyšování celkové návštěvnosti stránek. Všechny tyto kampaně jsou jistě dobré, ale je tu ještě jeden neméně důležitý vliv. Je jím budování důvěryhodnosti webové stránky.

17.9.2012 Ivo Kylián 0
Jak výrazně zvýšit prokliky na Googlu? Používejte microdata! Content

Jak výrazně zvýšit prokliky na Googlu? Používejte microdata!

Ve výsledcích vyhledávání Google se občas stane, že narazíte na některý z výsledků, který je ozdoben obrázkem, hvězdičkovým hodnocením, cenou a dalšími daty. Není to žádná placená PPC reklama. Jsou to microdata, která můžete mít ve výsledcích vyhledávání i u vaší stránky! A jelikož to není u nás ještě tak obvyklé, můžete mít náskok před konkurencí!

29.8.2012 Ivo Kylián 0
Jak zvýšit a optimalizovat konverzní poměr webu? Content

Jak zvýšit a optimalizovat konverzní poměr webu?

Mnoho majitelů webů má zažito, že pouze zvyšující se návštěvnost je to nejdůležitější, co pro svůj web a pro plnění svých obchodních či komunikačních cílů potřebují. Proto investují pravidelně peníze do marketingu a přivádí stále nové a nové návštěvníky. Ale co se podívat na to z jiné strany? Při stejné návštěvnosti získat více konverzí. Tedy zvýšit obrat, získat více odběratelů informací atd.

10.7.2012 Ivo Kylián 0