Sledujeme nejnovější trendy v marketingu a baví nás o tom psát

Kategorie: Analytika

Úvod do A/B testování internetových stránek Analytika

Úvod do A/B testování internetových stránek

A/B testování není u online marketingu žádným novým termínem. Technika testování variant funkčností a designových prvků je významem srovnatelná s metodami jako je správa SEO či PPC. Základním cílem je zvýšení konverzního poměru plnění cílů, respektive navýšení celkové hodnoty objednávek zboží či služeb. Testování může probíhat rovněž na úrovni PPC kampaní či třeba obchodních newsletterů.

19.11.2013 Ivo Kylián 0
Co je to míra opuštění webu? Analytika

Co je to míra opuštění webu?

Míra opuštění (bounce rate) je jednou z nejvíce využívaných analytických metrik. Hodnota míry opuštění jednoznačně identifikuje, zda návštěvníci po vstupu na stránky našli to, co hledali. Případně opustili prezentaci ještě před dokončením stanoveného cíle. Může to tedy být významný negativní signál. Takové chování návštěvníků je ve většině případů nežádoucí. Jak zjistit míru opuštění vašeho webu?

22.4.2013 Ivo Kylián 0
Kompatibilita zobrazení webů v různých prohlížečích Analytika

Kompatibilita zobrazení webů v různých prohlížečích

Každý provozovatel webu má zájem na tom, aby se jeho internetová stránka zobrazovala na všech počítačích správně. Nedocházelo k problémům vizuálním, ale rovněž k problémům z hlediska použitelnosti webu. Na internetu je již dlouhou dobu k dispozici online aplikace, která pomůže nasimulovat stránky v různých prohlížečích a na různých platformách. Tento nástroj se nazývá Browsershots.org. Jeho ovládání je jednoduché a služba je bezplatná!

29.10.2012 Ivo Kylián 0
Proč Google Analytics vs. Adwords či Sklik ukazují různé výsledky? Analytika

Proč Google Analytics vs. Adwords či Sklik ukazují různé výsledky?

Spousta majitelů a administrátorů stránek zjišťuje, že výsledky v Google Analytics nesouhlasí s administrací nástrojů Sklik či Adwords. Týká se to nejen návštěvnosti, ale i konverzí. Pak hledají odpovědi, kde je chyba. Případně který z nástrojů má pravdu. Odpověď není jednoznačná. Všechny mají svým způsobem pravdu, protože používají jiné pravidla pro měření. Pokud Vás zajímá víc, pokračujte ve čtení.

10.9.2012 Ivo Kylián 0
6 užitečných validátorů pro webmastery Analytika

6 užitečných validátorů pro webmastery

Dobře postavený a odladěný web má větší šanci se prosadit ve vyhledávačích, ale rovněž má větší předpoklady, aby se zobrazoval správně ve všech druzích prohlížečů. Rovněž také na různých platformách. Představme si online nástroje, jež se hodí každému webmasterovi.

27.8.2012 Ivo Kylián 0
Měření reklamních kampaní v Google Analytics Analytika

Měření reklamních kampaní v Google Analytics

Většina provozovatelů webových stránek nebo internetových obchodů využívá různých způsobů propagace. Některé odkazy jsou neplacené, ale většina z nich je placených. To znamená že jistě každého zajímá, jakou návštěvnost přináší. Respektive jestli plní cíle, které jsou do nich kladené. Jak reklamní kampaně v Google Analytics efektivně odlišit?

20.8.2012 Ivo Kylián 0