Spravujete firemní profil na Facebooku? Inzerujete na něm? Děláte tak přes klasické rozhraní nebo využíváte Power Editor. Pokud jste se s tímto nástrojem ještě nesetkali, tak jde o aplikaci pro hromadnou správu facebookových stránek a inzerce. Původně byl vyvinut pouze pro Google Chrome, nyní je ale možné jej používat ve více prohlížečích. Proč je tedy dobré jej využívat?
Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ nejsou jediné webové služby umožnující uživatelům vzájemnou komunikaci a sdílení obsahu. Druhá část článku vám přiblíží další minoritnější ale významné sociální sítě.
Sociální sítě představují bezesporu jeden z vůdčích fenoménů počátku 21. století. Samotný pojem byl definován až po vzniku té největší a nejznámější – Facebooku. Pro významnou skupinu uživatelů je Zuckerbergův projekt synonymem onoho všeobecného pojmu. Řada uživatelů internetu našla také praktické využití pro systém krátkých zpráv – Twitter, profesní CV online – LinkedIn či projekt giganta mezi vyhledávači, nazvaný jednoduše Google+.
Na Facebooku jsou v České republice miliony lidí. Na světě miliardy. Většina lidí se přihlašuje každý den. Ať už jen aby nakoukli, co se kde mezi přáteli děje, ale také aby aktivně komunikovali. To je samozřejmě obrovský potenciál k online marketingu. Mnohé firmy toho využívají a dle pravidel Facebooku i zneužívají. Jaké pravidla soutěží na FB jsou? Pokud se nechcete dostat do problémů, vyplatí se je znát.
Vzhledem k tomu, že Facebook sdílící tlačítka jsou spojeny s funkcí Open Graph, rozšířily se tak možnosti s libovolnými slovy a frázemi, které mohou doplňovat již tradiční fráze Líbí se mi, Sdílet a Doporučuji. Tyto kreativní formy lze vidět zatím jen na zahraničních webech, ale určitě se postupně začnou objevovat i u nás.
Pokud chcete zvýšit počet zobrazených stránek na vašem webu, můžete využít Facebook Recommendations Bar a získáte elegantní pop-up okno v rohu prohlížeče. Zvýrazní se tak užitečné články nebo také populární produkty vašich webových stránek i s náhledy a počty like návštěvníků! To stojí za zvážení, ne?
Slyšeli jste už o poslední vychytávce, kterou nabídl Facebook svým uživatelům? Jedná se o docela radikální změnu osobního profilu. Takzvaný Timeline nahradí váš současný profil a nabídne vám pohled na vše, co jste kdy na Facebooku prožili od prvního přihlášení. Timeline si lze představit jako průřez vašim životem na sociální síti: všechny vaše příběhy, fotografie, události nebo použité aplikace zasazené do časového horizontu.
Na propagaci značky, produktu či webu nabízí Facebook dva hlavní nástroje: Facebook Skupinu a Facebook Stránku. Výhody a vlastnosti těchto funkcí se však vzájemně překrývají a požadavek na důkladné zvážení výběru zvyšuje fakt, že následná konverze Stránky na Skupiny a opačně není možná.