Sledujeme nejnovější trendy v marketingu a baví nás o tom psát

19.5.2014

6 důvodů, proč používat Power editor ke správě Facebookového profilu

Spravujete firemní profil na Facebooku? Inzerujete na něm? Děláte tak přes klasické rozhraní nebo využíváte Power Editor. Pokud jste se s tímto nástrojem ještě nesetkali, tak jde o aplikaci pro hromadnou správu facebookových stránek a inzerce. Původně byl vyvinut pouze pro Google Chrome, nyní je ale možné jej používat ve více prohlížečích. Proč je tedy dobré jej využívat?

1) Call-to-action tlačítka

Power editor umožňuje přidávat do facebookových postů Call-to-action tlačítka, které výrazně zvyšují interakci uživatelů. Pokud chcete publikovat organicky šířený externí odkaz, tak máte na výběr z pěti možných tlačítek: koupit, další informace, zaregistrovat se, rezervovat, stáhnout. Když tvoříte reklamní sdělení, tak vybíráte dokonce z deseti tlačítek.

Call-to-action tlačítka

2) Výrazně sofistikovanější cílení na zařízení

Power editor umožnuje nastavení podrobnějšího a dokonalejšího cílení stanovené reklamy na zařízení, na kterém je uživatel právě připojen. Lze tak nastavit například, že reklama v pravém sloupci se bude zobrazovat pouze na stolních počítačích nebo sponzorované příspěvky jen na chytrých telefonech. Možností je v současné době celkem sedm.

cílení na zařízení

3) Rychlost správy kampaní

Tento nástroj je navržen podobným způsobem jako AdWords Editor, který má urychlovat práci při správě PPC kampaní. Uživatel si stáhne požadované kampaně, pracuje s nimi v offline prostředí a po dokončení prací všechny změny jednou hromadně nahraje. Při správě většího množství reklam a sestav jde o neocenitelnou pomůcku.

Rychlost správy kampaní

4) Uživatelsky přívětivější rozhraní, lepší kontrola výsledného dojmu příspěvku

Jak osobní profily, tak stránky společností umožňují editaci odkazu, který chcete publikovat. Lze upravit nejen doprovodný text ale také nadpis, zveřejněnou URL adresu, obrázek a text zveřejňované stránky. Pokud postujete v klasické facebookovském rozlišení, tak vám systém nabídne výsledný formát, jež lze dodatečně editovat. Power editor předpokládá úplnou participaci na celkovém dojmu sdělení, proto tvorba příspěvku probíhá v uživatelsky přívětivějším formuláři s jasně danými poli. Po vytvoření před samotným publikováním se navíc můžete podívat na náhled, jak bude post vypadat.

Uživatelsky přívětivější rozhraní

5) Možnost tvorby podobných okruhů uživatelů

Okruhy uživatelů lze využít k tvorbě kampaně na bázi retargetingu, který má většina marketérů i prodejců velmi ráda. Konverzní poměr bývá při správném nastavení lepší a cena za konverzi naopak nižší. Jednoduché uživatelské okruhy můžete vytvořit v klasickém reklamním rozhraní. Power editor umožňuje tvorbu podobných okruhů uživatelů. Jedná se o potenciální zájemce o produkt, stránku či službu, kteří se podobají těm ze stávajících seznamů.

tvorby podobných okruhů

6) Příslib lepšího zacílení reklamy

I když ovládání Power editoru může působit na první pohled složitěji, existuje pádný důvod, proč do něj vstoupit a zorientovat se v něj. Tím je podstatné zlepšení cílení reklamy – oslovení relevantního segmentu prostřednictvím kategorie partnerů. V současné době je tato služba dostupná pouze ve Spojených státech amerických a na zavedení v České republice se zatím čeká.

Chcete lépe komunikovat se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí? Máte zájem o jejich správu?

19.5.2014 Petr Číčela 0

comments powered by Disqus