V nástroji Google Analytics naleznete velké množství reportů, které umožňují například sledovat vývoj návštěvnosti a chování návštěvníků na webu. Stejně tak zdroje konverzí či návratnost vložených investic (ROI). Dalšími důležitými reporty jsou ovšem i ty, které se týkají rychlosti internetové aplikace.
Dne 21. května 2014 napsal Matt Cutts na svůj profil na Twitteru krátkou, ale pro SEO konzultanty velmi důležitou větu: \"Google is rolling out our Panda 4.0 update starting today.\" Jinými slovy Google Panda 4.0 je na světě! Pokud chcete sledovat vliv aktualizací algoritmu na návštěvnost, využijte online aplikaci Panguin Tool 2.0 od společnosti Barracuda Digital Ltd. Přečtěte si jak na to.
Pryč jsou ty doby, kdy byli uživatelé internetu zvyklí čekat, až se jim stránky načtou. S rozvojem vysokorychlostního internetu se přístup uživatelů změnil. Chtějí rychle najít relevantní informace, přehledně zobrazené a očekávají, že se stránky objeví rychle. V současné době z webu odchází zhruba 25% návštěvníků, pokud se požadovaný obsah nezobrazí na obrazovce do 4 sekund. Kde zjistíte, že \"máte problém s rychlostí webu\"?
Google v polovině roku 2013 připravil SEO konzultantům a majitelům stránek, další překvapení. Přišla nová verze vyhledávacího algoritmu Penguin verze 2.0. Ten se ještě více zaměřuje na strukturu a kvalitu zpětných odkazů. Postihl vás výrazný propad pozic? Google Webmaster Tools má pro vás Disavow links.
Pokračování prvního článku, jak být se svými produkty na dobrých pozicích v neplaceném vyhledávání. Jakých základních chyb se vyvarovat, pokud chcete zvyšovat návštěvnost cestou SEO úprav?
Na internetu je široká nabídka produktů, které nabízí stovky internetových obchodů. Každý obchod chce být vidět a chce mít i co nejvíce návštěvníků. A poté samozřejmě i spokojených zákazníků. Provozovatelé využívají ke zvyšování návštěvnosti cesty, které se prolínají a doplňují ... Jednou z cest je být se svými produkty na dobrých pozicích v neplaceném vyhledávání. Ale pro tento cíl je třeba nepodcenit optimalizaci. Jakých základních chyb se vyvarovat, pokud chcete zvyšovat návštěvnost touto cestou?
Vyhledávače milují aktualizovaný obsah a pravidelně doplňovaný obsah. Je ale třeba všechno udržet v přirozených mezích, jinak by váš web mohl být najednou považován za web spamující. Tedy nedůvěryhodný pro návštěvníky i vyhledávače. To by mohlo mít zásadní vliv na pozice webu, a tím samozřejmě i na návštěvnost. Jak tedy udržet uzdu a ještě z toho získávat?
Soubor robots.txt definuje omezení přístupu robotů vyhledávačů k webu. To tedy platí i pro roboty procházející vaše internetové stránky. Roboti před přístupem kontrolují, zda existuje soubor robots.txt. Tak rozpoznají, zda mají přístup do všech částí webu a také případně kam je jim přístup zamítnut.