Zajímá Vás, jestli text, který jste vytvořili a na který jste hrdí, někdo na internetu nepoužil znovu? A tím si ulehčil práci? Můžete to zjistit jednoduchou online aplikací, která vlastně neumí vůbec nic jiného. Jmenuje se Plagiarism Software.
Podstatnou částí optimalizace pro vyhledávače (SEO) je získávání zpětných odkazů. Jelikož se moderní vyhledávače snaží poskytovat uživatelům ty nejrelevantnější výsledky, vychází z myšlenky, že to co je kvalitně doporučováno, je dobré. Jak získávat zpětné odkazy efektivně tradičními metodami? A přitom tak, aby je dnešní vyhledávače ocenily a nehrozila vám nějaká penalizace?
Na internetu je možno využívat spoustu analytických nástrojů. Z těch online a které jsou k zdarma, je nutno zmínit stálice mezi SEO aplikacemi - Google Webmasters Tools, Google Analytics, Majestic SEO. Nyní se mezi ně zařazuje i vyhledávač Bing se svým Bing nástrojem pro správce webů. I když je tento vyhledávač u nás ve výrazné menšině, je tento počin zajímavý.
Google Webmaster Tools přichází s analytickou novinkou. Nyní vám umožní vidět, kolik stránek vašeho webu je v současné době zahrnuto do vyhledávání Google. Nebo naopak kolik stránek je z nějakého důvodu z indexu vyhledávání vyřazeno. Je to další příjemné rozšíření funkčnosti GWT.
Google připravuje v posledních letech SEO konzultantům, potažmo majitelům stránek, mnohá překvapení. Neustále upravuje vyhledávací algoritmy tak, aby přinášel uživatelům co nejrelevantnější výsledky fulltextového vyhledávání. Není se tedy co divit, že důsledněji přistupuje k částečné či úplné SEO penalizaci webů, které porušují vědomě nebo nevědomě pravidla. Jak poznáte, že se stránky staly cílem penalizace kvůli zpětným odkazům?