Sledujeme nejnovější trendy v marketingu a baví nás o tom psát

Kategorie: SEO

Kontrola jedinečnosti textů na internetu SEO

Kontrola jedinečnosti textů na internetu

Zajímá Vás, jestli text, který jste vytvořili a na který jste hrdí, někdo na internetu nepoužil znovu? A tím si ulehčil práci? Můžete to zjistit jednoduchou online aplikací, která vlastně neumí vůbec nic jiného. Jmenuje se Plagiarism Software.

24.8.2012 Ivo Kylián 0
20 způsobů jak získat zpětné odkazy na vaše stránky SEO

20 způsobů jak získat zpětné odkazy na vaše stránky

Podstatnou částí optimalizace pro vyhledávače (SEO) je získávání zpětných odkazů. Jelikož se moderní vyhledávače snaží poskytovat uživatelům ty nejrelevantnější výsledky, vychází z myšlenky, že to co je kvalitně doporučováno, je dobré. Jak získávat zpětné odkazy efektivně tradičními metodami? A přitom tak, aby je dnešní vyhledávače ocenily a nehrozila vám nějaká penalizace?

16.8.2012 Ivo Kylián 0
Bing nástroj pro správce webů SEO

Bing nástroj pro správce webů. Co přináší pro jiné vyhledávače?

Na internetu je možno využívat spoustu analytických nástrojů. Z těch online a které jsou k zdarma, je nutno zmínit stálice mezi SEO aplikacemi - Google Webmasters Tools, Google Analytics, Majestic SEO. Nyní se mezi ně zařazuje i vyhledávač Bing se svým Bing nástrojem pro správce webů. I když je tento vyhledávač u nás ve výrazné menšině, je tento počin zajímavý.

15.8.2012 Ivo Kylián 0
Zjištění stavu indexování webu přes Google Webmaster Tools SEO

Zjištění stavu indexování webu přes Google Webmaster Tools

Google Webmaster Tools přichází s analytickou novinkou. Nyní vám umožní vidět, kolik stránek vašeho webu je v současné době zahrnuto do vyhledávání Google. Nebo naopak kolik stránek je z nějakého důvodu z indexu vyhledávání vyřazeno. Je to další příjemné rozšíření funkčnosti GWT.

26.7.2012 Ivo Kylián 0
Jak poznat Google penalizaci kvůli zpětným odkazům? SEO

Jak poznat Google penalizaci kvůli zpětným odkazům?

Google připravuje v posledních letech SEO konzultantům, potažmo majitelům stránek, mnohá překvapení. Neustále upravuje vyhledávací algoritmy tak, aby přinášel uživatelům co nejrelevantnější výsledky fulltextového vyhledávání. Není se tedy co divit, že důsledněji přistupuje k částečné či úplné SEO penalizaci webů, které porušují vědomě nebo nevědomě pravidla. Jak poznáte, že se stránky staly cílem penalizace kvůli zpětným odkazům?

9.7.2012 Ivo Kylián 0