Interaktivní nákupní rádci Heureka.cz a Zbozi.cz jsou v České republice u spotřebitelů velmi oblíbenými službami. Často tvoří klíčový zdroj pro rozhodování o nákupu. Pokud je provozovatel e-shopu nevyužívá, výrazně snižuje jeho vyhledatelnost a tím i vlastní konkurenceschopnost. Celý proces zavedení internetového obchodu do těchto cenových porovnávačů lze shrnout do šesti kroků.
Pro e-shopy specializující se na prodej pneumatik a disků je nejdůležitější sezónní prodej. Zimní sezóna začíná pravidelně v září. Letní sezóna startuje v jarních měsících. Po roce a půl spolupráce s obchodem www.ipneu.cz se nám podařilo navýšit návštěvnost z organického (tedy neplaceného) vyhledávání o více než 90 %.
Nespornou výhodou online marketingových nástrojů je možnost měření a vyhodnocování prováděných kampaní. Reklamní systémy poskytují celou řadu poměrových i absolutních ukazatelů, na jejichž základě lze zefektivňovat komunikaci inzerenta a příjemce sdělení. Totéž platí i o emailingu.
Pryč jsou ty doby, kdy byli uživatelé internetu zvyklí čekat, až se jim stránky načtou. S rozvojem vysokorychlostního internetu se přístup uživatelů změnil. Chtějí rychle najít relevantní informace, přehledně zobrazené a očekávají, že se stránky objeví rychle. V současné době z webu odchází zhruba 25% návštěvníků, pokud se požadovaný obsah nezobrazí na obrazovce do 4 sekund. Kde zjistíte, že "máte problém s rychlostí webu"?
Po roce a půl spolupráce s firmou Euroline Bohemia s.r.o. v oblasti SEO jsme zvedli návštěvnost webu z organického vyhledávání o 48 %. Tím se organické přístupy staly hlavním zdrojem návštěvnosti webu a dopokryly nynější klesající trend v zájmu o výstavbu typových rodinných domů.
14. února 2014 se v prostoru alternatívního hudebního klubu Leitnerka v Brně uskutečnilo čtvrté pokračování Nekonference s podtitulem Reklama 2014. Z názvu byla tentokrát vypuštěna zkratka PPC, jelikož program přesahoval rámec striktně vymezený Pay Per Click reklamními systémy. V neformálním prostředí pod psychedelickou kresbou nad dveřmi se tak mohli účastníci dozvědět mnohé aktuální novinky ze světa online reklamy.
Dnes již více než 50% lidí poprvé otevírá e-maily na mobilních zařízeních. Na mobil se každý člověk podívá v průměru 150 krát denně. Až 80% lidí smaže e-mail, pokud není spokojen se vzhledem či přehledností. Má smysl tedy uvažovat o responzivním designu vašich newsletterů? Ano, určitě má! Podívejte se na přehlednou infografiku a zjistěte, co to obnáší.
Společnost Seznam.cz spustila v třetím lednovém týdnu v rámci Skliku dlouho očekávaný marketingový nástroj zvaný Retargeting. Následuje tak světového leadera Google, jehož PPC remarketing je již delší dobu pevnou součástí AdWords. Důvod je zřejmý. Remarketing patří k nejúspěšnějším marketingovým prostředkům posledních let.