Josiah Venture - EMS
Event Management systém pro Americkou neziskovou společnost Josiah venture pro sjednocení managementu událostí různých druhů jako školení, leadership kurzy, tábory, atd. ve 12 zemích Evropy.
Event Management systém pro Americkou neziskovou společnost Josiah venture pro sjednocení managementu událostí různých druhů jako školení, leadership kurzy, tábory, atd. ve 12 zemích Evropy.
Google v polovině roku 2013 připravil SEO konzultantům a majitelům stránek, další překvapení. Přišla nová verze vyhledávacího algoritmu Penguin verze 2.0. Ten se ještě více zaměřuje na strukturu a kvalitu zpětných odkazů. Postihl vás výrazný propad pozic? Google Webmaster Tools má pro vás Disavow links.
Míra opuštění (bounce rate) je jednou z nejvíce využívaných analytických metrik. Hodnota míry opuštění jednoznačně identifikuje, zda návštěvníci po vstupu na stránky našli to, co hledali. Případně opustili prezentaci ještě před dokončením stanoveného cíle. Může to tedy být významný negativní signál. Takové chování návštěvníků je ve většině případů nežádoucí. Jak zjistit míru opuštění vašeho webu?
Příprava před vlastním vývojem nového webu nesmí být podceněna. IT Logica se ve spolupráci s Krajskou hospodářskou komorou Brno spolupodílela na semináři s názvem 'Efektivní online prezentace a propagace firmy v zahraničí'. Za IT Logica prezentoval SEO/SEM konzultant Mgr. Ivo Kylián.
Žabomyší války o tom, který programovací jazyk a framework je nejlepší na vývoj webových aplikací, neberou konce. Pokud se v některé diskusi nebo sociální síti zeptáte programátorů, jaký framework je momentálně nejlepší, každý Vám prostě doporučí ten jeho oblíbený. Každá platforma má své výhody a každý framework řeší některou oblast lépe než jiný. Není důležité, jaký jazyk si vyberete, ale jak jeho vlastnosti dokážete využít.
E-mail marketing je i v dnešní době sociálních sítí stále významný způsob jak oslovovat a komunikovat se zákazníky. Bohužel je podle společnosti Symantec zhruba 70 % celosvětové pošty tvořeno nevyžádanými zprávami. Tento fakt nutí na jedné straně poskytovatele poštovních schránek vytvářet stále dokonalejší spamové filtry, na druhé straně klade stále náročnější požadavky na poctivé marketéry.
Pokračování prvního článku, jak být se svými produkty na dobrých pozicích v neplaceném vyhledávání. Jakých základních chyb se vyvarovat, pokud chcete zvyšovat návštěvnost cestou SEO úprav?
Na internetu je široká nabídka produktů, které nabízí stovky internetových obchodů. Každý obchod chce být vidět a chce mít i co nejvíce návštěvníků. A poté samozřejmě i spokojených zákazníků. Provozovatelé využívají ke zvyšování návštěvnosti cesty, které se prolínají a doplňují ... Jednou z cest je být se svými produkty na dobrých pozicích v neplaceném vyhledávání. Ale pro tento cíl je třeba nepodcenit optimalizaci. Jakých základních chyb se vyvarovat, pokud chcete zvyšovat návštěvnost touto cestou?