Dobře postavený a odladěný web má větší šanci se prosadit ve vyhledávačích, ale rovněž má větší předpoklady, aby se zobrazoval správně ve všech druzích prohlížečů. Rovněž také na různých platformách. Představme si online nástroje, jež se hodí každému webmasterovi.
Zajímá Vás, jestli text, který jste vytvořili a na který jste hrdí, někdo na internetu nepoužil znovu? A tím si ulehčil práci? Můžete to zjistit jednoduchou online aplikací, která vlastně neumí vůbec nic jiného. Jmenuje se Plagiarism Software.
Většina provozovatelů webových stránek nebo internetových obchodů využívá různých způsobů propagace. Některé odkazy jsou neplacené, ale většina z nich je placených. To znamená že jistě každého zajímá, jakou návštěvnost přináší. Respektive jestli plní cíle, které jsou do nich kladené. Jak reklamní kampaně v Google Analytics efektivně odlišit?
Na Facebooku jsou v České republice miliony lidí. Na světě miliardy. Většina lidí se přihlašuje každý den. Ať už jen aby nakoukli, co se kde mezi přáteli děje, ale také aby aktivně komunikovali. To je samozřejmě obrovský potenciál k online marketingu. Mnohé firmy toho využívají a dle pravidel Facebooku i zneužívají. Jaké pravidla soutěží na FB jsou? Pokud se nechcete dostat do problémů, vyplatí se je znát.
Podstatnou částí optimalizace pro vyhledávače (SEO) je získávání zpětných odkazů. Jelikož se moderní vyhledávače snaží poskytovat uživatelům ty nejrelevantnější výsledky, vychází z myšlenky, že to co je kvalitně doporučováno, je dobré. Jak získávat zpětné odkazy efektivně tradičními metodami? A přitom tak, aby je dnešní vyhledávače ocenily a nehrozila vám nějaká penalizace?
Na internetu je možno využívat spoustu analytických nástrojů. Z těch online a které jsou k zdarma, je nutno zmínit stálice mezi SEO aplikacemi - Google Webmasters Tools, Google Analytics, Majestic SEO. Nyní se mezi ně zařazuje i vyhledávač Bing se svým Bing nástrojem pro správce webů. I když je tento vyhledávač u nás ve výrazné menšině, je tento počin zajímavý.
Vzhledem k tomu, že Facebook sdílící tlačítka jsou spojeny s funkcí Open Graph, rozšířily se tak možnosti s libovolnými slovy a frázemi, které mohou doplňovat již tradiční fráze Líbí se mi, Sdílet a Doporučuji. Tyto kreativní formy lze vidět zatím jen na zahraničních webech, ale určitě se postupně začnou objevovat i u nás.
Google Webmaster Tools přichází s analytickou novinkou. Nyní vám umožní vidět, kolik stránek vašeho webu je v současné době zahrnuto do vyhledávání Google. Nebo naopak kolik stránek je z nějakého důvodu z indexu vyhledávání vyřazeno. Je to další příjemné rozšíření funkčnosti GWT.