Sledujeme nejnovější trendy v marketingu a baví nás o tom psát

Zajímavé sociální sítě, které možná neznáte (1. část)

Sociální sítě představují bezesporu jeden z vůdčích fenoménů počátku 21. století. Samotný pojem byl definován až po vzniku té největší a nejznámější – Facebooku. Pro významnou skupinu uživatelů je Zuckerbergův projekt synonymem onoho všeobecného pojmu. Řada uživatelů internetu našla také praktické využití pro systém krátkých zpráv – Twitter, profesní CV online – LinkedIn či projekt giganta mezi vyhledávači, nazvaný jednoduše Google+.

6.1.2014 Petr Číčela 0
5 rad, jak zlepšit výkon PPC reklamy PPC

5 rad, jak zlepšit výkon PPC reklamy

Pokud provozujete e-shop či jinou komerční formu podnikání na internetu, určitě jste se již setkali s pojmem PPC. Jde o zkratku anglického výrazu Pay Per Click. Patří mezi etablované nástroje internetové reklamy. Nejznámější systém reprezentuje AdWords společnosti Google. V České republice je rovněž rozšířen Sklik od Seznamu. Článek nepopisuje základní funkce a možnosti PPC, ale předkládá několik tipů, jak efektivněji nakládat s reklamním rozpočtem.

10.12.2013 Petr Číčela 0

Úvod do A/B testování internetových stránek

A/B testování není u online marketingu žádným novým termínem. Technika testování variant funkčností a designových prvků je významem srovnatelná s metodami jako je správa SEO či PPC. Základním cílem je zvýšení konverzního poměru plnění cílů, respektive navýšení celkové hodnoty objednávek zboží či služeb. Testování může probíhat rovněž na úrovni PPC kampaní či třeba obchodních newsletterů.

19.11.2013 Ivo Kylián 0