Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ nejsou jediné webové služby umožnující uživatelům vzájemnou komunikaci a sdílení obsahu. Druhá část článku vám přiblíží další minoritnější ale významné sociální sítě.
Skupina e-shopů Parfums, je největší on-line parfumérií ve střední Evropě. Parfums svým zákazníkům v České republice a dalších 9 zemích Evropy pravidelně rozesílá vyžádané nabídky parfémů a kosmetiky.
Sociální sítě představují bezesporu jeden z vůdčích fenoménů počátku 21. století. Samotný pojem byl definován až po vzniku té největší a nejznámější – Facebooku. Pro významnou skupinu uživatelů je Zuckerbergův projekt synonymem onoho všeobecného pojmu. Řada uživatelů internetu našla také praktické využití pro systém krátkých zpráv – Twitter, profesní CV online – LinkedIn či projekt giganta mezi vyhledávači, nazvaný jednoduše Google+.
Pokud provozujete e-shop či jinou komerční formu podnikání na internetu, určitě jste se již setkali s pojmem PPC. Jde o zkratku anglického výrazu Pay Per Click. Patří mezi etablované nástroje internetové reklamy. Nejznámější systém reprezentuje AdWords společnosti Google. V České republice je rovněž rozšířen Sklik od Seznamu. Článek nepopisuje základní funkce a možnosti PPC, ale předkládá několik tipů, jak efektivněji nakládat s reklamním rozpočtem.
E-mail marketing je jedna z forem direct marketingu. Jde o cílené rozesílání komerčních i nekomerčních
zpráv na přesně stanovený seznam e-mailových adres. Podívejte se na základní fakta.
A/B testování není u online marketingu žádným novým termínem. Technika testování variant funkčností a designových prvků je významem srovnatelná s metodami jako je správa SEO či PPC. Základním cílem je zvýšení konverzního poměru plnění cílů, respektive navýšení celkové hodnoty objednávek zboží či služeb. Testování může probíhat rovněž na úrovni PPC kampaní či třeba obchodních newsletterů.