Sledujeme nejnovější trendy v marketingu a baví nás o tom psát

Jak zvýšit a optimalizovat konverzní poměr webu?

Mnoho majitelů webů má zažito, že pouze zvyšující se návštěvnost je to nejdůležitější, co pro svůj web a pro plnění svých obchodních či komunikačních cílů potřebují. Proto investují pravidelně peníze do marketingu a přivádí stále nové a nové návštěvníky. Ale co se podívat na to z jiné strany? Při stejné návštěvnosti získat více konverzí. Tedy zvýšit obrat, získat více odběratelů informací atd.

10.7.2012 Ivo Kylián 0
Jak poznat Google penalizaci kvůli zpětným odkazům? SEO

Jak poznat Google penalizaci kvůli zpětným odkazům?

Google připravuje v posledních letech SEO konzultantům, potažmo majitelům stránek, mnohá překvapení. Neustále upravuje vyhledávací algoritmy tak, aby přinášel uživatelům co nejrelevantnější výsledky fulltextového vyhledávání. Není se tedy co divit, že důsledněji přistupuje k částečné či úplné SEO penalizaci webů, které porušují vědomě nebo nevědomě pravidla. Jak poznáte, že se stránky staly cílem penalizace kvůli zpětným odkazům?

9.7.2012 Ivo Kylián 0

Jak získat nový Facebook profil – jednoduchý návod!

Slyšeli jste už o poslední vychytávce, kterou nabídl Facebook svým uživatelům? Jedná se o docela radikální změnu osobního profilu. Takzvaný Timeline nahradí váš současný profil a nabídne vám pohled na vše, co jste kdy na Facebooku prožili od prvního přihlášení. Timeline si lze představit jako průřez vašim životem na sociální síti: všechny vaše příběhy, fotografie, události nebo použité aplikace zasazené do časového horizontu.

24.2.2012 Karel Koupil 0

Propagace v rámci Facebook-u: Stránka vs. Skupina

Na propagaci značky, produktu či webu nabízí Facebook dva hlavní nástroje: Facebook Skupinu a Facebook Stránku. Výhody a vlastnosti těchto funkcí se však vzájemně překrývají a požadavek na důkladné zvážení výběru zvyšuje fakt, že následná konverze Stránky na Skupiny a opačně není možná.

22.2.2012 Karel Koupil 0
PPC reklama na Facebooku PPC

Proč by Vás PPC reklama na Facebooku neměla nechat chladnými

Největší sociální síť Facebook v současnosti eviduje přes tři milióny českých uživatelů, což představuje obrovský reklamní potenciál a skvěle využitelný nástroj reklamy. Firmě se nabízí příležitost propagovat svou značku skrze unikátní platformu, která poskytuje podobné možnosti reklamy jaké je možné najít běžně na internetu, některé z nich však díky Facebooku zdokonalené. Jedna z nich, PPC (Pay Per Click) reklama, se podstatně liší od tvorby kampaní pro vyhledávače a kontextové sítě, umožňuje oslovit specifičtější cílovou skupinu a tím propagovat svou firmu relevantnější skupině uživatelů.

10.2.2012 Jakub Hemerka 0

Předčí projekt Google plus největší sociální síť Facebook?

Donedávna neotřesitelná pozice Google byla v letošním roce pokořená Facebookem, který začal zobrazovat reklamy více než jakýkoliv jiný server na internetu. Důvodem není rostoucí uživatelská obliba Facebooku, ale dubnový redesign jeho uživatelského rozhraní. Nedávno spuštěný projekt Google+ byl tedy jen otázkou času a předpokládanou reakcí na jeho současný trend klesajících příjmů z reklamy. I když je Plusko dostupné prozatím jen v testovací verzi Beta, zájem o něj je obrovský a pro mnohé uživatelé se stává sociální sítí číslo jedna.

8.2.2012 Karel Koupil 0

Nová sociální síť Google plus

Koncem července letošního roku spustil Google novou sociální síť Google plus, která má být hlavním konkurentem Facebooku. Nachází se na doméně plus.google.com, ale prozatím se tato služba nachází v “Field Test”, tedy částečně otevřené betě. Nedávné spuštění Pluska bylo však nezbytné, jeho další vývoj je totiž podmíněn participací veřejnosti. Plusko je nyní přístupné pouze omezenému počtu uživatelů a dostupné pouze přes pozvánky, které byly prvotně rozeslány zejména “geekům” s promyšleným cílem ovlivnit následně širokou masu lidí. Nabízí se však otázka jaké výhody Plusko pro své uživatelé (osoby, firmy) přináší a zda se vyplatí zakládat profil na další sociální síti.

12.1.2012 Karel Koupil 0