Sledujeme nejnovější trendy v marketingu a baví nás o tom psát

Nejčastější nezákonnosti u českých e-shopů

Vybrané české internetové obchody byly podrobeny časopisem dTest zkoušce, ze kterého vyplývají nedostatky, kterých se dopouštějí prodejci při sepisování obchodních podmínek eshopů. Závěry testu jsou zajímavé nejen pro zákazníky, ale také podnětné pro provozovatele eshopů.

29.10.2012 Ivo Kylián 0

Kompatibilita zobrazení webů v různých prohlížečích

Každý provozovatel webu má zájem na tom, aby se jeho internetová stránka zobrazovala na všech počítačích správně. Nedocházelo k problémům vizuálním, ale rovněž k problémům z hlediska použitelnosti webu. Na internetu je již dlouhou dobu k dispozici online aplikace, která pomůže nasimulovat stránky v různých prohlížečích a na různých platformách. Tento nástroj se nazývá Browsershots.org. Jeho ovládání je jednoduché a služba je bezplatná!

29.10.2012 Ivo Kylián 0
Jak vypnout vtíravé zobrazování určitých reklam Google? PPC

Jak vypnout vtíravé zobrazování určitých reklam Google?

Každý, kdo brouzdá po internetu, se dostává do situaci, kdy ho zahlcuje cíleně zaměřená reklama z obsahové sítě (tedy reklama vložená do různých webů mimo vyhledávače). To, že se člověk jednou za 5 let více porozhlédne na internetu po televizích, neznamená, že chce vidět nabídky televizorů všude a stále. Google ovšem má řešení, které umožní zbavit se těchto nechtěných "billboardů". Ukážeme vám jak na to.

4.10.2012 Ivo Kylián 0
Jak zabránit spamování a případné penalizaci webu? SEO

Jak zabránit spamování a případné penalizaci webu?

Vyhledávače milují aktualizovaný obsah a pravidelně doplňovaný obsah. Je ale třeba všechno udržet v přirozených mezích, jinak by váš web mohl být najednou považován za web spamující. Tedy nedůvěryhodný pro návštěvníky i vyhledávače. To by mohlo mít zásadní vliv na pozice webu, a tím samozřejmě i na návštěvnost. Jak tedy udržet uzdu a ještě z toho získávat?

3.10.2012 Ivo Kylián 0

Jak zvýšit důvěryhodnost internetových stránek?

Každý online obchod chce zvyšovat celkové prodeje, příjmy a taktéž loajalitu zákazníků. Ve snaze dosáhnout těchto cílů firmy vytváří propagační akce, soutěže v sociálních médiích a všeobecně propagují značku pro zvyšování celkové návštěvnosti stránek. Všechny tyto kampaně jsou jistě dobré, ale je tu ještě jeden neméně důležitý vliv. Je jím budování důvěryhodnosti webové stránky.

17.9.2012 Ivo Kylián 0

Proč Google Analytics vs. Adwords či Sklik ukazují různé výsledky?

Spousta majitelů a administrátorů stránek zjišťuje, že výsledky v Google Analytics nesouhlasí s administrací nástrojů Sklik či Adwords. Týká se to nejen návštěvnosti, ale i konverzí. Pak hledají odpovědi, kde je chyba. Případně který z nástrojů má pravdu. Odpověď není jednoznačná. Všechny mají svým způsobem pravdu, protože používají jiné pravidla pro měření. Pokud Vás zajímá víc, pokračujte ve čtení.

10.9.2012 Ivo Kylián 0

Jak výrazně zvýšit prokliky na Googlu? Používejte microdata!

Ve výsledcích vyhledávání Google se občas stane, že narazíte na některý z výsledků, který je ozdoben obrázkem, hvězdičkovým hodnocením, cenou a dalšími daty. Není to žádná placená PPC reklama. Jsou to microdata, která můžete mít ve výsledcích vyhledávání i u vaší stránky! A jelikož to není u nás ještě tak obvyklé, můžete mít náskok před konkurencí!

29.8.2012 Ivo Kylián 0
Soubor robots.txt SEO

Robots.txt - omezení přístupu vyhledávačů

Soubor robots.txt definuje omezení přístupu robotů vyhledávačů k webu. To tedy platí i pro roboty procházející vaše internetové stránky. Roboti před přístupem kontrolují, zda existuje soubor robots.txt. Tak rozpoznají, zda mají přístup do všech částí webu a také případně kam je jim přístup zamítnut.

28.8.2012 Ivo Kylián 0